Profesjonalna obsługa wymagającego klienta

  • Profesjonalna obsługa wymagającego klienta

29 października w naszej szkole odbył się "Dzień Hiszpański" podsumowujący projekt
Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój pt. "Profesjonalna obsługa wymagającego klienta".
Uczniowie wszystkich kierunków Technikum Naszej szkoły wzięli udział w dwutygodniowych praktykach w Maladze.
Zaproszeni gości, nauczyciele i uczniowie obejrzeli filmiki 3 grup wyjazdowych. Program artystyczny zaprezentowali
uczniowie naszej szkoły pod okiem p. Jagiełło i p. Zaleskiego.
Na koniec Pani Dyrektor Lilianna Zemła wraz z koordynatorami projektu – Celiną Zaloudik i Jolantą Mojeścik
wręczyli uczestnikom certyfikaty, dokumenty Europass mobilność oraz upominki.
Po zakończeniu wszyscy udali się  na przepyszny poczęstunek przygotowany przez panią p.Kimszal i p.Pieszka
wraz z uczniami z kierunku gastronomicznego: kl. 1hkg, 2ka i 3hg.
 
Projekt finansowany jest z funduszy Unii Europejskiej.








Nasza przygoda dobiegła końca, dziś pożegnaliśmy się z pracodawcami, ale być może nie na długo, ponieważ drzwi pracodawców są dla nas zawsze otwarte. Wracamy z bagażem nowych doświadczeń, i pięknych wspomnień gotowi na nowe wyzwania.





9 Dzień Dzisiaj po śniadaniu wybraliśmy się do Tribeki aby podsumować dobiegający końca nasz drugi tydzień pracy. Po spotkaniu wszyscy udaliśmy się do naszych miejsc pracy. Ekonomiści zaprezentowali efekty pracy poprzez prezentacje Polski w jak najlepszym świetle. Gastronomowie jak zwykle oddawali się sztuce kulinarnej a kelnerzy przygotowali sale pod imprezę okolicznościową. Po pracy udaliśmy się na miasto aby poświecić ten dzień ostatniemu zwiedzaniu i zakupie pamiątek. Słońce nam towarzyszy cały czas tak jak na początku dlatego w pełni radości wykorzystujemy ostatnie dni pobytu



Nasz pobyt w Maladze powoli dobiega końca. Nie ukrywamy, że wzrasta tęsknota. Z drugiej strony Hiszpania wywarła na nas ogromne wrażenie. Dziś jak co dzień po śniadaniu udaliśmy się do miejsc naszych praktyk. Wszyscy sumiennie wykonaliśmy swoje obowiązki, które z biegiem czasu przestały sprawiać nam trudności. Z ostatnich dni czerpiemy garściami wygrzewając się na plaży i kupując pamiątki, aby po powrocie do Polski mieć coś, co będzie przypominało nam wspaniałe chwile spędzone tu wspólnie.





1 października
Dziś jak co dzień po śniadaniu każdy z nas udał się do swojego miejsca praktyk aby wykonać swoje mniej lub bardziej wymagające czynności. Ekipa ekonoma pomagała w promowaniu kampanii reklamowej odnośnie lokalnych firm zajmujących się produkcją plecaków i toreb z surowców wtórnych, natomiast chłopaki z gastronoma dobrze zaklimatyzowali się w miejscu pracy poznając nowych hiszpańskich znajomych, którzy uczyli ich nowych słówek odwdzięczając się tym samym?. Kelnerzy zaś zmierzyli się z nowym doświadczeniem stając za barem. Po pracy udaliśmy się do centrum, aby chwilę odpocząć po całym dniu.


Po weekendzie pełnym wrażeń każdy wrócił do swoich obowiązków w pracy. Gastronomowie poszli przygotować obiad, podwieczorek i kolacje dla uczniów akademika, ekonomiści przygotowali prezentacje o Maladze dla gości z Polski, a kelnerzy uczyli się sztuki kelnerskiej. Pogoda nam sprzyja więc każdy nie zależnie od godzin pracy uda się na zasłużony wypoczynek. ¡Hasta luego!

Dzień zakończyliśmy bardzo miło pamiętając o naszych Chłopakach. Dziewczyny podarowały Wszystkim piękny tort.

Weekend spędziliśmy na zwiedzaniu Sevilli i Granady, poznając historie i kulturę hiszpańską. Zobaczyliśmy taniec flamenco, co było miłym i ciekawym doświadczeniem. W oba dni temperatura wynosiła ponad 30*C ale nie było to dla nas przeszkoda. W Grenadzie zobaczyliśmy Pałac Carola V i La Alhambra, dowiedzieliśmy się sporo ciekawostek o tych miastach i zebraliśmy wiele wspaniałych wspomnień, które na długo z nami zostaną.

5 dzień praktyk: Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy na spotkaniu w firmie pośredniczącej, gdzie wspólnie podsumowaliśmy pierwszy tydzień pracy. Później jak co dzień udaliśmy się do firm. Skorzystaliśmy także ze Światowego Dnia Turystyki wykorzystując darmowe wejścia do wszystkich muzeum w okolicy. Jutro czeka nas dzień pełen wrażeń- odwiedzamy Sewillę.

Buenos dias! Dzień rozpoczęliśmy pysznym śniadaniem i udaliśmy się na praktyki. Ekonomiści przygotowywali event, gastronomowie gotowali, a kelnerzy uczyli się sztuki kelnerskiej. W zależności od godzin pracy, każdy z nas znalazł czas na odpoczynek na plaży. Pogoda dopisuje i przesyłamy trochę ciepła do Polski ☀️

Rano po śniadaniu udaliśmy się do swoich miejsc praktyk, aby wypełnić swoje obowiązki. Gotowanie, kelnerowanie... A po pracy wybraliśmy się wszyscy na plażę, by miło spędzić resztę dnia, zażyć słonecznych promieni i popływać w ciepłym morzu. Wieczorem wybraliśmy się na miasto, by zobaczyć je nocą.

Nasz drugi dzień w Hiszpanii zaczęliśmy od śniadania. Następnie każdy udał się do miejsca swoich praktyk. Gastronom pomogał w przygotowaniu posiłków dla uczniów akademika. Kelnerzy uczyli się sztuki kelnerskiej, a ekonom zapoznawał się ze specyfiką swojej firmy. Po pracy odpoczywaliśmy na plaży.

Dzień 2

¡Hola! Dzisiaj po śniadaniu pojechaliśmy na pierwsze spotkanie. Na miejscu Pani Tutor przedstawiła nam założenia na temat naszej pracy w tutejszych firmach. Po prezentacji poszliśmy na spacer, aby lepiej poznać miasto. Później wraz opiekunkami udaliśmy do naszych miejsc pracy. Pracodawcy przywitali nas ciepło, co zachęciło nas do działania. Podsumowując pierwszy dzień praktyk: nie taki diabeł straszny jak go malują. Fotorelacja na fanpage' u naszej szkoły. Gorące pozdrowienia z upalnej Malagi!

Dzisiaj zaraz po śniadaniu wybraliśmy się do centum Malagi, aby bliżej poznać to piękne miasto. Od rana pogoda nam dopisywała a humoru nam nie brakowało. Po południu wszyscy udaliśmy się na plaże, aby popływać w gorącym morzu i zintegrować się jako grupa. Czekamy na następne wrażenia i jesteśmy gotowi na rozpoczęcie pracy. 

 

Ostatnia grupa Projektu "Profesjonalna obsługa wymagającego klienta" wyruszyła dziś na wyczekiwane praktyki w Maladze. Cieszyn pożegnał nas temperaturą 5 stopni a Malaga przywitała 25 stopniowym upałem. Dla wielu z nas lot samolotem był nowym doświadczeniem, mimo wielu turbulencji szczęśliwie dotarliśmy do celu. Zwiedziliśmy już najbliższe zakamarki i przywitaliśmy się z morzem. 

Wszystko co dobre szybko się kończy... Cenne doświadczenie, poznanie nowych ludzi, różnice kulturowe,
cudowne miejsca - to wszystko co nas spotkało podczas dwutygodniowego wyjazdu do Malagi.
Dziękujemy młodzieży za postawę i czas spędzony razem:-)
Opiekunowie grupy 2
 
Nasz wolny czas spędzamy zwiedzając piękną i ogromną Malagę. Przebywamy na plaży oraz w pobliskich parkach.
Mamy łatwy dostęp do centrum, więc możemy sobie pozwolić na zwiedzanie głównych atrakcji turystycznych.
Po pracy mamy sporo czasu, więc tutaj - w Hiszpanii się nie nudzimy ?
Ciężki, ale niezapomniany weekend za nami. Mieliśmy okazję zwiedzić dwa niesamowite miasta.
W sobotę swoim urokiem i historią zauroczyła nas Granada, do złudzenia przypominająca włoskie i wąskie uliczki
pełne różnorakich sklepów. To miasto tętniące życiem. Niestety nie mieliśmy wystarczająco dużo czasu, aby zerknąć
na wszystkie obiekty, lecz nasz przewodnik stanął na wysokości zadania i przekazał nam tyle informacji ile tylko mógł.
Dzień później, czyli w niedzielę udaliśmy się do stolicy Andaluzji - Sevilli. Podróż była męcząca, bo trwała około trzech godzin.
Jednak zapierające dech w piersiach budynki oraz atrakcje turystyczne zrekompensowały nam czas podróży.
Ciężko to po prostu opisać - zapraszamy do galerii!
My ekonomiści pracujemy z dokumentami uczymy się nowych umiejętności na programach oraz szlifujemy swój angielski.
Druga grupa pracuje w biurze turystycznym zajmują się segregacja ulotek wakacyjnych, maja szansę poznawania kultury
hiszpańskiej i dopisuje im cudowny humorek. Bardzo miłe zostaliśmy przyjęci przez naszych pracodawców ?
My jako technik obsługi turystycznej zajmujemy sie obsługą klientów w hotelowej restauracji. Od poczatku dostaliśmy szereg zadań,
które sumiennie wykonujemy ?Po obsłudze śniadania zajmujemy się sprzątaniem. Jeszcze tydzień i kelnerowanie będziemy mieć we krwi.
? Natomiast druga grupa starannie wykonuje swoje obowiązki. Ciężko i dokładnie sprząta pokoje w hotelu.

Handlowcy pracują w sklepie z zabawkami. Otrzymali urocze koszulki, które muszą nosić w pracy.

Odpowiadają za porządek na sklepie jak i magazynie. Praca jest przyjemna, a dobre towarzystwo innych pracowników

sprzyja lepszej i przyjemniejszej pracy.

Poniedziałek rozpoczęliśmy od wizyty w biurze naszego partnera. Poznaliśmy najważniejsze zasady
panujące podczas praktyk i udaliśmy się do naszych pracodawców.
Popołudnie spędziliśmy na plaży, rozkoszując się cudowną pogodą.
Dzień 1.
Dziś wybraliśmy się do centrum Malagi, aby zapoznać się z miastem. Mieliśmy wolny czas w którym w grupach
zwiedzaliśmy poszczególne miejsca. Pomimo pochmurnej pogody nie brakowało nam dobrego humoru.
Udało nam się zwiedzić dużo ciekawych miejsc. Wróciliśmy do domu zmęczeni i pełni wrażeń.
Jutro przed nami kolejny wspaniały dzień.
Druga grupa dotarła do Malagi!
Zmęczeni ale szczęśliwi dotarliśmy do Malagi. Wspaniała przygoda przed nami!
Zapraszamy do śledzenia nas na funpage szkoły!

W ramach rekrutacji do projektu Profesjonalna obsługa wymagającego klienta w najbliższą środę ( 7.11) w klubie młodzieżowym odbędzie się rozmowa kwalifikacyjna w języku angielskim (dla osób które nie brały udziału w rozmowie w poniedziałek)

godz. 10.30 - klasy 2tu, 2hk, 2ra, 2ea

godz. 12.10 - klasy 3tu, 3ea, 3hg, 2ta, 3ra, 3ta i 3tb

Krótka rozmowa rekrutacyjna ( w jęz. polskim) dla wszystkich osób, które złożyły ankiety odbędzie się w środę ( 7.11)  w następującym porządku:
godz. 8.00 - kl. 2ea
godz. 8.15 - kl. 3ea
godz. 8.30 - kl. 2tu
godz. 8.45 - kl. 3tu
godz. 9.00 - kl. 2ta
godz. 9.15 - kl. 3ta
godz. 9.30 - kl. 3tb
godz. 9.45 -.kl. 2hk
godz. 10.00 - kl.3hg
godz. 10.15 - kl. 2ra
godz. 10.30 - kl. 3ra
Rozmowa odbędzie się w gabinecie ekonomicznym ( s. 93a). Uczących prosimy o wyrozumiałość
Zapraszamy chętnych uczniów chcących wziąć udział w naszym projekcie do składania ankiet rekrutacyjnych.
Prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem Rekrutacji.
Wszelkich informacji udzielają  Koordynatorzy projektu Jolanta Mojeścik i Celina Žaloudik (sala 93a).

Regulamin

Formularz

Zapraszamy chętnych uczniów chcących wziąć udział w naszym projekcie do składania ankiet rekrutacyjnych.
Prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem Rekrutacji.
Wszelkich informacji udzielają  Koordynatorzy projektu Jolanta Mojeścik i Celina Žaloudik (sala 93a).

Regulamin

Formularz

W związku z realizacją projektu „Profesjonalna obsługa wymagającego klienta” w ramach programu
Ponadnarodowa mobilność uczniów i absolwentów oraz kadry kształcenia zawodowego
Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 zapraszamy uczniów klas:
2ta, 3ta, 3tb, 2ra, 3ra, 2tu, 3tu, 2ea, 3ea, 2hk, 3hg (handlowiec),1hk (kelner), 1ga, 2ga 
na spotkanie informacyjne 01.10.2018 ( poniedziałek) o godz. 13.05 sala 92!
Na spotkanie zapraszamy osoby, które dotychczas nie brały udziału w mobilności zagranicznej
( wyjazd na praktyki zagraniczne), realizowanej przez Naszą szkołę!
Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Realizacja projektu:  01.10.2018 – 30.11.2019.
W związku z realizacją projektu „Profesjonalna obsługa wymagającego klienta” w ramach projektu
Ponadnarodowa mobilność uczniów i absolwentów oraz kadry kształcenia zawodowego
Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Zapraszamy uczniów klas:
2ta, 3ta, 3tb, 2ra, 3ra, 2tu, 3tu, 2ea, 3ea, 2hk, 3hg (handlowiec),1hk (kelner), 1ga, 2ga 
na spotkanie informacyjne 01.10.2018 ( poniedziałek) o godz. 13.05 sala 92!
Na spotkanie zapraszamy osoby, które dotychczas nie brały udziału w mobilności zagranicznej
( wyjazd na praktyki zagraniczne), realizowanej przez Naszą szkołę!
Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Realizacja projektu:  01.10.2018 – 30.11.2019.

Copyrights 2020 By ZSEG Created By StronyDlafirm.eu